سیده هدیهسیده هدیه، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

تجربه های دخترم هدیه جوووووووووون

سفر مکه

1392/11/10 11:00
709 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

خوبی حاجیه خانوم من؟؟؟؟؟؟

چن سال پیش منو مامان جوووون برای مکه اسم نوشتیم.

یکی دو سالی بود که اسممون در اومده بود و بخاطر اینکه شما کوچولو بودی بیخیال بودیم.

تا اینکه امسال دیدم دیگه وقتشه ماشالااااااااااا خانومی شدی.

من با اجازتون فیشمو تقدیم کردم به شما و با مامان برین بسوی سرزمین وحی.

دیگه ی کاروان اسمتونو نوشتینو برای پنجم بهمن قرار شد برین . که دیشب ساعت 11:20 دقیقه شب پرواز کردین.

از روزی که کاروانتون مشخص شده دلم براتون تنگ میشد ولی خودمو دلداری میدادم.

تا اینکه روز رفتن رسید واااااای دلم داشت میترکید باورم نمیشد که 10 روز نبینمتون ولی داشتین جایی میرفتین که هر کسی آرزوشه پس دلم آروم میشد.

لباسای احرامتونو زکیه خانوم زحمت دوختنشو کشید خیلی بهت میومد 

 

احرام

 

احرام

زیارتتون قبول عزیزانم خعیلی دلتنگتونم و دوستتون دارم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان هستی
9 بهمن 92 14:26
ماشاء الله هزار ماشاءالله چقدر دخترتون خانوم شده.خیلی وقت بود به وبلاگش سر نزده بودم حالا دیگه حاج خانوم هم شده. ان شا ءالله به سلامت برن و برگردن
غزل
22 بهمن 92 20:16
اخی الهی قربونش برممممممممم
سحر
19 اردیبهشت 93 11:36
اوخ چ دختر نازی خدانگه داره
مطهره
23 مرداد 93 20:31