سیده هدیهسیده هدیه، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

تجربه های دخترم هدیه جوووووووووون

ادامه سفر

1392/12/4 17:30
760 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

خوبی عزیز دل بابا؟؟؟؟؟؟؟؟

ببخشید دیر شد آخه عکسها تو گوشی مامان بود.

شما مدینه اول بودین و بعد از مدینه راهی مکه شدین و اونجا هم حسابی خوش گذروندین.

که این عکسها نشان دهنده این گفته هاست

 

بازی در مکه

اونجا هم دست از بازیگوشی برنداشتی

 برج ساعت

اینم ی عکس کنار برج ساعت

 

کعبه

ی عکس خعیلی قشنگ و هنری

کعبهپ

قبل از رفتن، همه به مامان میگفتن که هدیه رو نبر اذیت میشی چون ماشالاااااااا سنگین هم شدی.

بخاطر همین هم مامان ی کالسکه هم برای شما برداشت. که باعث راحتی مامان شده بود اونجا که راحتتر به زیارتش میرسیده و حتی تو همون میخوابیدی و موقع خواب هم (نصف شبها)مامان جوووووووووون میزاشتت تو کالسکه و میرفتین حرم.

راحت باش

شما راحت باش عزیزم

....

اینم ی عکس هنری که نمیدونم چجوری گرفتی از مامان

 

هدیه جون و مامان جووووون دور کعبه

 

یک یادگاری بیاد موندنی از مکه

پلاک کعبه

یک پلاک خعیلی خوشگل کعبه و مسجدالنبی

 

هدیه جووووون با عروسکش

اینم ی عروسکی که از اونجا خرید و خیلی دوسش داری

 

.......

 

فرودگاه موقع برگشت

 

دوستتون دارم

پسندها (2)

نظرات (12)

PANIZ
5 اسفند 92 18:07
هدیه جووون هم حاج خانم شد به ای زودی عزیزمی هدیه همیشه خوش باشی!!!!!!!!!!!
رقیه
7 اسفند 92 20:59
ای جون دلم چه جیگری شده عزیزم زیارتت قبول باشه دختر کوچولوی نازم خدا برا پدر ومادر مهربونت حفظت کنه عمه جون بوووووووووووووووووس دست زن داداشم درد نکنه با این دختر بزرگ کردنش یه تیکه ماه. خوب داداشمم دستش درد نکنه
roshanak
7 اسفند 92 21:28
سلام دخترتون خيلي زيباست ......... خدانگهش داره براتون............
مامان آنیتا
6 فروردین 93 0:29
سلام . سال نو شما مباااااااااااااااااااارک
شمیم021
7 اردیبهشت 93 11:22
خیلی نازه خوشبحالش مکه هم رفته
مریم مامان دونه برفی
20 اردیبهشت 93 8:55
سلام وااااای من خیلی وقت بود که به وبلاگ هدیه جون نیومده بودم .شرمنده. الان که اومدم میبینم چه خانومی ....چه حاج خانمی شده واسه خودش ماشاء... و خوشا به سعادتش و خوش به حال مامانی هدیه جون که تجربه یه سفر به این زیبایی رو با دخترشون داشتن . زیارت قبول حاج خانم کوچولو.
Shiva.ignore
25 خرداد 93 15:35
واااای عزییییزم خوش بحالت... منم خیلی دلم میخواد برم مکه! شیطونک زیادی زود بزرگ شدیا... اون موقع ها که من عکساتو دیده بودم موچولو تر بودی...موهات خیلی کوتاه بود،قدتم همینطور،لپات گُنده تر بود،ولی مثل همیشه نازی... من عاشق اون عکستم که داری تو خونه جاروبرقی میکشی...هنوز نگهش داشتم،با دوتا عکس دیگت که داری تو برفا بازی میکنی،یه عکس دیگم دارم..کنار حوض آب توی پارک نشستی...موهاتم بالای سرت بستی... جز نینیای مورد علاقمی...آخه میدونی؟من کلا نینی زیاد دوس ندارم... اوناییم که دوس دارم خیلی خاصن... نرمن،همیشه بوی خوب میدن...زیاد گریه نمیکنن...خوجلن... تو هم نازی،هم همیشه میخندی..حس میکنم باید نرمم باشی.... مهمترین ویژگی نینی که اونو خاص میکنه اینه که ژله ای باشه.ولی لِه نشه ژله زیاد بخور که ژله ای بمونی... خولاصهههه.خیلی ماهی خدا رو این یکی هدیه ی زمینیش خیلی کار کرده...خودش همیشه هواتو داشته باشه
farah
7 تیر 93 20:53
خدای کوچولو هااااااا.... حاج خانم کوچولو ندیده بودم تا حالا
ارلا جون
7 تیر 93 21:11
خوش به سعادتتون رفتین خونه خدا
mahya75
18 مرداد 93 11:43
دوسش دارم خیلی مامانی
مطهره
23 مرداد 93 20:29
زیارت قبول حجیه خانم کوچولو
Samira BaNOo
22 شهریور 93 10:58
حاجی خانوم مارو نگا الهی زیارتت قبول عزیزه دلم ماهم دوست داریم عزیزم