سیده هدیهسیده هدیه، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

تجربه های دخترم هدیه جوووووووووون

برنده شدن در مسابقه نی نی و طببعت

1394/4/9 19:42
874 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

خوبی فرشته خوش اقبال بابا؟(البته میدونم خوبی ها الکی مثلا نمیدونم)

خودم میدونم که دیر آپ کردم دعوا نکن اعتراف کردم دیگه ببخشید خب.

خب مثل همیشه مدیریت محترم نی نی وبلاگ سنگ تموم گذاشت اینبار با شرکت کیدز دکور

مسابقه ای با عنوان نی نی و طبیعت

خب طبق معمول ما هم شرکت کردیم هم با این وبلاگت هم وبلاگ عکسهات. این مسابقه به دو طریق رای گیری داشت پیامکی و انتخاب هیئت داوران.

بنا به اشتباه من که تاریخ پایان رای گیری پیامکی رو بد متوجه شده بودم نتونستیم رایی جمع کنیم . ولی به انتخاب هیئت داوران شما نفر سوم شدی. ایشالا همیشه و در تمام مراحل زندگیت برنده باشی عزیز بابا.

نفر سوم مسابقه نی نی و طبیعت

دوستت داریم عزیزم

پسندها (3)

نظرات (0)