سیده هدیهسیده هدیه، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

تجربه های دخترم هدیه جوووووووووون

چندتا خاطره و.......

1391/3/15 15:56
570 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

دخترم چطوره؟

این چن روز یکم درگیر بودم دخترم که دیر آپ کردم از تو چه پنهون دنبال مغازه میگردم وا3  بنگاه املاک .

3184c908.gif

بریم سر اصل مطلب...

چن روز پیش رفتین مهمونی مراسم آش خورون برگشتنا با اتوبوس اومدین. از اونجا شما لجبازی گیر دادی به کلاهت و موفق شدی که از پنجره بندازی بیرون . فوری مامان به راننده اتوبوس گفته نگه دارین ایشون هم لطف کردن و نگه داشتن.

مامانم فوری رفته اون کلاه قشنگت که خیلی هم دوستش داری رو اورده بود(البته کلاه نا قابل بوده ها ولی 1 شما خیلی دوستش داشتی 2 بعدش مقلته میکردی)

4060iw9.gif

این ترانه ی دختر دارم شاه نداره رو من خیلی برات میخونم فک نمیکردم یاد بگیری و تمرینم نمیکردیم

ی روز که مهمون داشتیم برات میخوندم و شما میرقصیدی اونم با چه ناز و عشوه ای و قر کمری که دیدم اخم کردی و با خودت زمزمه میکنی که فهمیدم نصفشو حفظی.

                                                 3xx.gif

واژه هات خیلی با مزه شده مثلا:الک = لک لک.........تموس = تموم............تیس = کیف....و......

 دوستت داریم خیلی خیلی زیاد ....................... مجبوری که خوشت بیاد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

راضیه مامان محیا جون
15 خرداد 91 15:51
افرین به این مامان انشاا... مغازه گیرتون بیاد چه ملوس شده این خانمی
مامان نيكا
16 خرداد 91 15:49
چه بانمک دختر منم این شعر یه دختر دارم شاه نداره رو دوست داره و قسمتاییشم حفظ شده ... واژه هاش هم بامزه ست، ببوسین این ماه پیشونی رو و ممنونم به ما سر میزنین
بهار(مامانی شهراد)
20 خرداد 91 14:24
شیرین زبوووووووووووووووووووووووون
سمیه (مامان مسیح مقدس)
21 خرداد 91 3:10
سلام...خوبین ؟ هدیه جونمون خوبه ؟ من هدیه رو خیلی دوست دارم ...یه دلیل بزرگش اینه که دقیقا همسن مسیح منه....تو یه روز مهمون این زمین شدن خدا جفتشون رو حفظ کنه
سودابه
12 تیر 91 2:32
من و بابای باران هم این آهنگو زیاد براش میخونیم و جالبه که خیلی وقته اونو حفظ کرده . باران هم برای عروسکاش گاهی میخونه . خدا دختر نازتونو براتون حفظ کنه.