سیده هدیهسیده هدیه، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

تجربه های دخترم هدیه جوووووووووون

زن داداش

1391/4/10 0:18
1,266 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

چطوری بابایی

قبل از ازدواجم همه منو داداش ممد یا محمد صدا میکردن من داداش همه بودم دیگه.

پسر عمو و پسر خاله و دوستام و حتی برادر زاده و خواهر زاده همه منو داداش محمد صدا میکردن.

hjgjhf

تا اینکه ازدواج کردم... دیگه به مامان میترا هم زن داداش گفتن.

بیس

 

القصه دخترم........

حالا وقتی که مهمون داریم و همه هستن بچه ها که مامان جووووووووووونو زن داداش صدا میکنن شما هم زن داداش میگی و تا دو روز بعدشم تکرار میکنی.

البته گاهی اوقاتم که من مامان جوووووووووووووونو صدا میکنم شما هم پشت سر من میگی میترا جوووووووون . و بعد هر شیرین زبونیت لپت قرمز میشه از بوس.

                                                        بیل

دوستت داریم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)