سیده هدیهسیده هدیه، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

تجربه های دخترم هدیه جوووووووووون

دلتنگی

1391/8/8 10:05
923 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

عسل بابا چطوره؟

این روزا مامانو کمتر میبینی و خیلی دلتنگی شو میکنی وقتی هم که میاد همش تو بغلشی و بهش میگی دانشگاه نری ها اوکی؟

آخه ترم اول خودشون انتخاب واحد کردن و مامان جوووون نتونست کلاسهاشو تنظیم کنه روزهایی هم که دانشگاه نداره میره مدرسه. طفلی مامان خیلی خسته میشه هم دانشگاه هم مدرسه.

   

یکی از همسایه های قدیمیمون یک پرنده (جل)برات آورده که با همون سرگرمی خیلی خیلی دوستش داری و اسمشو گذاشتی بلو(شخصیت مورد علاقت در برنامه کودک ریو)

بلو

عالمی داری با این بلو هرچیزی که خودت میخوری به اونم میدی

         

خیلی خیلی دوستت دازیم عزیز دلم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

هدی مامان مه نیا
10 آبان 91 18:07
از روزگار اموختمـــ بغضهایمـــ را نگویمــــ..... گاهیــــ سبك نشومـــ سنگینترمــــ..... همیشهــــ حرف از رفتنهاست كاشــــ او بیایدوغافلگیرمــــ كند....
هدی مامان مه نیا
10 آبان 91 18:10
سلام ، دقیقا درک می کنم چون منم همچین شرایطی دارم با این تفاوت که ترم آخرم و ترم دیگه پایان نامه دارم ، چرا عکسای دخملیو نمی زارین ، از طرف من ببوسینش،
هدی مامان مه نیا
10 آبان 91 18:11
عید غدیر مبارک
مامان هدیه
12 آبان 91 16:55
سلام گلم سیده خانم عید غدیرو بهت تبریک میگم انشاالله همیشه خنده رو لبهات باشه