سیده هدیهسیده هدیه، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

تجربه های دخترم هدیه جوووووووووون

روضه

1391/8/29 18:39
600 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

چطوری عسلکم؟

روز جمعه اول محرم عمو خانعلی (دوست آقا جون) روضه داشت با آبگوشت پر چرب.

ما هم دعوت بودیم و رفتیم آبگاهی ولایت عمو خانعلی شون شما که از اول تا آخر مشغول حیوووون بازی بودی.

دم رفتن هم با ی بره خوشگل عکس انداختی

....

در حال بازی با این بره بودی که صداش دراومد و گفت بعععععععععععع

خیلی ترسیدی و گریه کردی . دیگه خداحافظی کردیم و اومدیم مشهد.

خیلی خیلی خیلی خیلی دوستت داریم دخترم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

لیلا مامان پرنیا
29 آبان 91 19:51
همیشه به گردش عسلم. تو این روزا ماروهم به رسم دوستی دعا کنید.
مامان هدیه
1 آذر 91 0:50
به به همیشه به گردش خوش به حالتون .... التماس دعا
مریم
1 آذر 91 11:17
ای جوووووووووووونم..چه گل دختر ملوس و بانمکی..خیلی دوستش داشتم خانوم خانوما رو..
یعنی می شه یه روز نی نی من هم از راه برسه!..وبلاگ طفلی من که خیلی سوت و کوره...
هدی مامان مه نیا
2 آذر 91 16:34
دووستت دارم دوووستت دارم دووووستت دارم دوووووستت دارم دوووووووستت دارم دوووووووووستت دارم دووووووووووووستت دارم دوووووووووووووووستت دارم دووووووووووووووووووووووستت دارم دوووووووووووووووووووووووووووووستت دارم دووووووووووووووووووووووستت دارم دوووووووووووووووستت دارم دووووووووووووستت دارم دوووووووووستت دارم دوووووستت دارم دووووستت دارم دوووستت دارم دووستت دارم دوستت دارم دیگه به وب دخترم سر نمی زنین
مامان پرهام
6 آذر 91 21:47
سلام بعد از مدتها بی خبری! منو ببخشید خیلی سرم شلوغه. هدیه جون هم حسابی خانومی شده. راستی این شیرنباتش هم ترکیب خوبیه ها بهتره منم امتحان کنم


سلام
خواهش میکنم
اره هم مقویه هم خوشمزه
مامانی هدیه
7 آذر 91 16:18
الهی بمیرم چرا ترسیدی عسل خانم مارو موقع دعا فراموش نکنید
لیلا مامان پرنیا
12 آذر 91 19:22
سلام پرنیا تو مسابقه نی نی فشن شرکت کرده لطف میکنید اگه بهش رای بدید http://ninimod.niniweblog.com/post20.php شماره 0032
مریم
22 آذر 91 20:46
سلام عزیز دلم...دوتا پست جدید گذاشتم..ولی تا حالا کسی نیومده بهم سر بزنه!!!!ای بی معرفتا! رمز پست دومی هم yasii91 هست.البته اول اولی رو بخونید.
مامان حلما
27 دی 91 14:14
سلام به خانم خانمهای گل .شما کجا زندگی میکنید که این همه برف میاد خوش بحال شما.وهمیشه به گردش و شادی و سلامتی خانم .دوست داشتی به دخترم سر بزن خوشحال میشم سه ماه از شما بزرگتره


سلام
ما مشهدیم خاله جوووووون
حتما