سیده هدیهسیده هدیه، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

تجربه های دخترم هدیه جوووووووووون

بستن مو

1391/11/11 17:17
812 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

عزیز دل بابا چطوره؟

شما اصلا دوست نداری موهات بسته باشه و همیشه هم سر این موضوع مامان جووووون ناراحته و چند باری می خواسته موهاتو کوتا کنه که من ضامنت شدم و بیخیال شده آخه من موهاتو خییییییییییلی دوست دارم و حاضر نیستم به هیچ قیمتی اونها رو کوتاه کنی اینو همیشه یادت بمونه .

خلاصه مامان جووووووووووون یک عروسکی برات گرفت که موهاشو بافته بود و شما از اون روز به بعد موهای نازتو میبندی دقیقا مثل همون.

موهای ناز

دیگه مامان جووووووون خوشحاله منم خیلی خوشحالم عزیز دلم

موهای ناز


صحبت کردنت همونجوری که در پستهای قبل هم گفتم خیلی جالب و تا حدودی هم خنده دار مثلا به همسایه میگی هسمایه به خوشمزه میگی خوممزیه به کلا ملق میگی کله پا و از این حرفهای جقور بقور

خیلی دوستت داریم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

محیا کوچولو
12 دی 91 22:50
آخی چه خوشگل شدی هدیه کوچولو با این موهای بافته
مامان هدیه
15 دی 91 13:38
به به چه ناز شدی عزیزم...چه مامان باهوشی داری خوب چاره برا بافتن موهات پیدا کرده
اميرمسعود
25 دی 91 14:44
سلام و ممنون كه هنوز به ياد ما هستين هديه جون ماشاءا... چقدر بزرگ شده ... چقدر بامزه شده ... ايشالا خدا براتون نگه داره ببوسينش
نازگل
27 دی 91 12:13
سلام ´´´´´´´´´´´...,;****,´´´´ ´´´´´´´´´´´´,*¨¨,"¨¨*,´´´ ´´´´´´´´´´´,**¨¨¨@";";;-… ´´´´´´´´´-,¨**¨¨¨¨")""-"""" ´´´´´´´´//,***¨¨¨¨* ´´´´´´´(,(**/*"¨""¨¨* ´´´´´´((,*/*;*)¨¨¨¨* ´´´´´((,**)*/**/¨¨¨"¨* ´´´´,(,****.*¨¨¨¨¨¨* ´´´((,*****)¨¨¨¨¨¨¨* ´´,(,***/*)¨*¨¨¨¨,¨* ´´,***/*)¨*¨¨,¨* ´)*/*)*)*¨¨* /**)**¨¨"\\)\\) */*¨¨¨¨,...)!))!).....,( ",¨¨¨¨_)--"--"------/_. اين پرنده اومده شمارو به وبلاگم دعوت كنه! من شما رو لینک کردم!!! بی زحمت منو با عنوان* طراحی عکس و تقویم 92 برای نی نی خوشکلا * لینک کنید و بهم خبر بدید!!! http://nazgol1391.blogfa.com ممنونم
هدی مامان مه نیا
27 دی 91 23:42
یادمان باشد که زندگی آنقدر کوتاه است که یک دقیقه بیشتر با هم بودن را باید جشن گرفت ★。˛ °.★__ *★* *˛. ˛ °_██_*。*./ \ .˛* .˛.*.★* *★ 。* ˛. (´• ̮•)*˛°*/.♫.♫\*˛.* ˛_Π_____. * ˛* ... .°( . • . ) ˛°./• '♫ ' •\.˛*./______/~\ *. ˛*.。˛* ˛. *。 *(...'•'.. ) *˛╬╬╬╬╬˛°.|田田 |門|╬╬╬╬ . ... ... ¯˜"*°•♥•°*"˜¯`´¯˜"*°•♥•°*"˜¯` ´¯˜"*°´¯˜"*°•♥•°*"˜¯`´¯˜"*°•
مامان هدیه
29 دی 91 9:28
وایییییی چه قدر خوشگل تر شدی هدیه خانم هم خودت نازی هم عروسکت هم حرف زدنت
لیلا مامان پرنیا
2 بهمن 91 22:17
به به به این مامان بافکر کار یادمون داد هم خودت خوشگلی هم عروسکت خانمی
سحر مامان محمدطاها
3 بهمن 91 23:32
به به چه موهای قشنگی وچه مامان باهوشی که ازین ترفندای خوب استفاده میکنه تا دخملیش موهاشومثل عروسکش ببنده.
منا مامان یسنا
7 بهمن 91 16:17
واااااااااااااااااااااای که چقدر ناز شدی اهای مامان و بابای هدیه جون اسپند یادتون نره تا عزیز دل چشم نخوره