سیده هدیهسیده هدیه، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

تجربه های دخترم هدیه جوووووووووون

مسابقه

1390/2/20 12:28
527 بازدید
اشتراک گذاری

 عزیز دلمون هدیه جووووووووووون امروز تو مسابقه انگیزه انتخاب اسم شرکت کردیم . بامتن زیر

سلام به همه
من بابای هدیه هستم با اجازه
معنی اسم دخترم که معلومه دیگه هدیه . ولی چرا هدیه من فکر کنم هر کسی هم جای من بود هدیه رو انتخاب میکرد البته همه بچه ها هدیه هستن سو تفاهم پیش نیاد.
من اول ازدواجمون تصادف کردم و از ناحیه گردن قطع نخاع شدم و خانومم با تمام عشق پیش من معلول وایستاد و خیلی شرایط سختی رو تحمل کرد .
ما تا هفت سال فکر بچه هم نمی کردیم تا بلاخره تصمیم گرفتیم.
ما بطور معجزه اسایی طبیعی بچه دار شدیم هر کس که میشنید باورش نمی شد و میگفتن این یک هدیه است که خدا بخاطر صبر و شکیبایی خانومت بهتون داده تا وقتی که بدنیا اومد دیدیم که هیچ اسمی برای دخترمون قشنگتر و زیباتر از هدیه نیست . تا حالا خدا هدیه به این خوبی به ما نداده بود.
نمی دونم چند خط شد ولی این حکایت اسم دخترم هدیه جون بود.
حالا اگه خدایی نکرده کسی جای من بود چی اسمی میذاشت.
مرسی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان عسل
16 اردیبهشت 90 23:06
میشه عکسای هدیه جونو بذاری؟


چشم
مونا (مامان النا )
18 اردیبهشت 90 12:50
این همه عشق شما به هدیه ی الهی ستودنی است
امیدوارم همیشه در کنار هم خوب و خوش و سلامت باشین
به حق نام زیبایی رو برای دختر گلتون انتخاب کردین



سلام
شما لطف دارین ممنونم ازتون شما هم همیشه در کنار هم سلامت و خوش باشین.
مامان روژان
19 اردیبهشت 90 14:09
متن قشنگي براي شركت در مسابقه نوشتيد و مطمئن باشيد كه كسي با ديده ترحم نگاه نميكنه بلكه اين همه بزرگي را ستايش ميكنه اميدوارم هديه خانوم كوچولو هم قدر اين پدر و مادر را بدونه با آرزوي برنده شدن در مسابقه براي كد 06 .


مرسی شما لطف دارین سوتفاهم پیش نیاد منظوری نداشتم
بابا محسن(حرفهای بابائی)
25 اردیبهشت 90 15:22
سلام
شما لطف دارین من هم از آشنایی با شما خوشحال شدم
با آرزوی خوشبختی
مامان روژان
27 اردیبهشت 90 8:41
تبريك ميگم . اميدوارم هديه كوچولو با داشتن پدر و مادر به اين خوبي در تمام مراحل زندگيش برنده باشه .


ممنونم
مامان هلیا
27 اردیبهشت 90 10:07
سلام
ازاینکه در مسابقه شماره 6 برنده شدید بهتون تبریک میگم .
امیدوارم خدای مهربون هدیه ارزشمندی رو که بهتون داده رو زیر سایه مامان و باباش حفظ کنه .


مرسی ممنون
مامان فرزانه
28 اردیبهشت 90 12:08
خدا براتون حفظش کنه