سیده هدیهسیده هدیه، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

تجربه های دخترم هدیه جوووووووووون

هدیه جوووووووون و توله سگ دایی

1391/12/6 17:14
537 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

چطوری ناز گلم؟

چن روز پیش از دایی جووووووووون افشین خواهش کردیم که یکی از توله های سگشو بیاره تا شما باهاش بازی کنی.

اونروز شما از صبح تا ظهر یریز تو حیاط بودی و دنبال این حیوون زبون بسته .

حتی فرصت آب خوردن هم بهش ندادی و همش بغلش میکردی.

ظهر هم که دایی اومد و بردش تا یک ساعت بعدش گریه میکردی.

 

 

خیلی دوستت داریم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان هدیه
7 اسفند 91 14:47
آفرین به این دختر شجاع من که از صدای سگ هم میترسم چه برسه به اینکه بغلش کنم
گلیܨܓܓܨ
10 اسفند 91 21:44
سلام..وبلاگ زیبایی دارین...به منم سربزن...منوهم لینک کن.....منتظرتماااااااا.....راستی من لوگو وبنرمتحرک طراحی میکنم رایگان خواستی درست کنم برات
مامان ملیکا کوچولو
10 اسفند 91 21:52
سلام هدیه جونم.من.ملیکام.به وبلاگم بیا. پشیمون نمیشی. منم لینکت کردم.
مامان هدیه
27 اسفند 91 15:41
الهییییییییییی عزیزم چه بزرگ شده این دختر گل مواظب هاپو باش نیوفته راستی سال نو پیشاپیش مبارک
لیلا مامان پرنیا
28 اسفند 91 12:49
یک نفر همره باد آن یکی همسفر شعر و شمیم یک نفر خسته از این دغدغه ها آن یکی منتظر بوی نسیم همه هستیم در این شهر شلوغ این کفایت که همه یاد همیم عیدتون مبارک
مامان نیکا
28 فروردین 92 15:34
وای آفرین به هدیه جون که اینقدر شجاعه، چه بامزه سگ رو بغل کرده ... ای جانم ... خدا حفظش کنه ماشالله هزار ماشالله چه بزرگ شده

ممنون خاله