سیده هدیهسیده هدیه، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

تجربه های دخترم هدیه جوووووووووون

روزتون مبارک

1392/2/11 12:54
756 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

خوبی بابایی؟

مادر جووون - میترا جوووووووون و هدیه جوووووون

 

روزتون مبارک عزیزانم.

مادم روزت مبارک

 

امروز میلاد بزرگ بانوی اسلام، حضرت فاطمهءزهرا (ع) دختر پیامبرمونه.

دیشب شما با مادرجون و آقاجون رفتی گلبهار خونه عمه بانو .

میترا جووووووون روزت مبارک

 

اینم از طرف هدیه جووووووووون به مامان جوووووووون

 

......

 

 

منو مامان خیلی دلتنگت بودیم و واقعا خونه خیلی سوت و کور بود . 

اونجا هم کلی از مامان به عمه گلایه کرده بودی که مامانم میره دانشگاه و منو نمیبره و ... دیگه اومدم خونه شما بمونم و کلی شیرین زبونی دیگه.

امشبم همه خونه مادرجونشون دعوتیم.

پیشاپیش روز معلم رو هم به مامان جوووووووووون تبریک میگم.

خیلی دوستت داریم


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

علی
16 اردیبهشت 92 11:57
سلام خسته نباشید من حال کردم با این مطلب های تازه چند وقته من میام اینجا هر مطلبی را نگاه میکنم یکی از یکی دیگه جذاب تر استش نمیدونم برم یا نرم منم وبلاگ دارم پر بازدید نیست دوست دارم وبم همین گوشهای وبلاگت لینک کنی من لینک کردم منتظرم