سیده هدیهسیده هدیه، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره

تجربه های دخترم هدیه جوووووووووون

کلاس موسیقی

1393/4/22 12:12
855 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترم

خوبی عزیزم؟

اتفاقات این چن روز رو تا حدودی برات مینویسم.

مامان جوووووووووون امتحاناش تموم شد و فقط مونده پایان نامه ، که اونم همین تابستونی تمومه ایشالاااااااا

شما هم کلاس موسیقی ثبت نام کردی و خیلی خیلی خوشحالی،چن روز پیش هم رفتیم سازتو (بلس)خریدیم حالا بعدا عکسشو میزارم.

اواسط اردیبهشت بود که گیر دادی به جوجه،که باید برام جوجه بخرین ... خلاصه دو تا جوجه مرغ و یک جوجه اردک برات گرفتیم . چون سابقه خرابی تو کشتن جوجه داشتی گفتیم خوبه دیگه اینا رو هم دو روزه میکشی و از شرشون راحت میشیم. ولی متاسفانه یا خوشبختانه اینا رو خیلی دوس داشتی و کاملا آب بندی شدن و نمردن.خلاصه الان یکیشون مردی شده و اون یکی هم خانومی شده واسه خودش جوجه اردکم که دیگه صداش مردونه شده و دنبال اینا میره و کواک کواک میکنه.

تا اینکه مسافرت شیراز پیش اومد..........

کلاس موسیقی شما مجتمع فرهنگی پارک ملته، همون روزی که کلاس داشتی با هزار چاخان اردکتو بردین تو استخر پارک ملت پیش اون اردکای دیگه ولش کردین جالبیش اینجاس که اردکه اول رفته شنا کرده بعدش اومده پیش شما و یکم مونده و رفته پیش دوستاش.

اونی که تو بغلته بچه اردک زشته که نمیدونم چرا اسمشو گذاشته بودی داریوش . این یکی رو به دوربینه حنا خانومه و اون یکی دیگه گمنامه هنوز جوجه صداش میکنی.

روز پنج شنبه هم شما با مامان و عمو عباس و... برای امر خیر راهی شیراز شدین که ایشالااااااا اگر اوکی شد جزییاتش رو برات تعریف میکنم . امروز هم از شیراز بسمت مشهد حرکت میکنین که انشالااااااااااا بسلامتی فردا میرسین  من که دارم از دلتنگی میمیرم 

دوووووووووووووستتون دارم زیاد 

پسندها (6)

نظرات (5)

farah
26 تیر 93 3:56
چقدرشجاعی من از پرنده چات میترسم چه بابای خوبی داری هرچی بگی فراهمه قدرشو بدون...دوست دارم
مامان پرهام
31 تیر 93 10:48
یعنی اون داریوش منو کشته!
*Princess!Nazanin*
4 مرداد 93 1:02
ووووووووای فدات بشم من منم بچگیام بلس میزدم هنوزم دارمش. چقد تو ماهی
مامی یلدا
4 مرداد 93 20:24
سلام گلم چه دختر ناز شجاعی افرین داریهاااا
تبسم
15 شهریور 93 15:25
سلام خیلی وبلاگتون نازه خدا فرشته اسمونیتونو براتون نگه داره ان شاالله