سیده هدیهسیده هدیه، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

تجربه های دخترم هدیه جوووووووووون

هدیه جوووووووووون و عروسکهاش

1392/2/16 12:22
410 بازدید
اشتراک گذاری

سلاام

خوبی عزیزم؟

شما عروسکهاتو خیلی دوست داری مثل همه ی دختر خانوما .

در ضمن خیلی هم عروسک داری حدود 40 - 50 تایی هست فک کنم.

ی چیز خیلی جالب اینکه اصلا دوست نداری عروسکهات لباس تنشون باشه.

به دوربین هم خیلی علاقه داری و از هر چیزی عکس میگیری.

از عروسکهات خودت عکس انداختی.

حنا خانوم و گوگولی خانوم

این گوگولی خانوم که میبینی لباس تنشه مامان جون بزور تنش کرد تا عکس بگیری

 

هدیه جوووووووون و گوگولی خانوم

 

 

یک حرف خیلی جالب از شما

مادر جون بک سجاده خوشگل بهت داد که خیلی دوستش داری ، چادرتو هم توی همون میزاری مثل مامان.

اول ی چیزی  رو بگم که من چند تا جمله هست که وقتی میگم شما کلمه آخرشو میگی مثل: الهی دور تو ....شما میگی بگردم

الهی فدای تو.... شما میگی بشم  و از این جور عشقولانه ها

 

یک شب که اومدم خونه دیدم با مامان داری دارین نماز میخونین نا خود آگاه گفتم الهی دور تو ...... منتظر بودم بگی بگردم . که با صدای خشنی گفتی الله اکبر یعنی مگه نمیبینی دارم نماز میخونم

خلاصه بعد از نمازت با مامان اینقد بوس کردیم که لپهات شد لبو.

خیلی دوستت داریم

پس حالا الهی دور تو بگردم@ 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

زهرا
19 اردیبهشت 92 14:33
هههه ای جان چه باهوشم هست
خب منم باید به هدیه بگم هدیه جونم خیلی خاطراتت قشنگنو منم خیلی خیلی دوست دارم...
زود زود بزرگ شو برو کلاس اول که خودت بتونی جواب کامنتامو بدی...



لطف داری شما
باشه
مامانی هدیه
23 اردیبهشت 92 9:22
الهی الهی چه دختر خانمییییی
مامان هدیه
26 اردیبهشت 92 2:22
آفرین به این دخمل مومنه ماشالله عکاسم شدی سر سجاده نمازت ما رو هم دعا کن هدیه جووووووون
farah
7 تیر 93 21:37
خودت از عروسکات خوشگل تری