سیده هدیهسیده هدیه، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

تجربه های دخترم هدیه جوووووووووون

دسته گل مخصوص

1391/5/30 19:24
482 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام

خوبی گل همیشه بهار بابا؟

این پست مال 2/5 بوده یا بهتره بگم 3/5 ببخشید دیر شد.

جریان از این قراره دخترم.

من طبق وظیفه هر ساله 2/5 که سالگرد ازدواجمون بود گل خریدم وارد خونه که شدم شما فکر کردی مال شماس وقتی فهمیدی که مال شما نیس خیلی ناراحت شدی و با من قهر کردی و......

خلاصه تصمیم گرفتم فرداش برای دخترم ی دسته گل مخصوص بخرم

که خیلی خوشحال شدی من و مامان جوووووووووووون کیف کردیم.

دسته گل مخصوص 1

دسته گل مخصوص

روز فراموش نشدنیی بود دخترم

ی توصیه به باباها مخصوصا باباهایی که هدیه شون دختره

هروقت هر چیزی که برای خانومتون گرفتین برای دخترتونم بگیرین.

دوستت داریم بابایی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

nafasi
1 شهریور 91 12:48
به به توووووووووووووولد هدیه کوشولو مبارررررررررررررررررررک تولد تولد تولدش م ب ا رررررررررر ک ایشالا صدسال به این سالا باشه خیلی وب خوشگلی داری وقتی بزرگ شد واقعا دست باباشو بخاطر این کار بزرگ میبوسه
مامان سونیا
2 شهریور 91 17:30
ماشاالله به این دخمل ناز و شیطون بلا که قهر میکنه برای دسته گل خاله فدات بشه به وب ما هم سر بزنید و با نظراتتون خوشحالمون کنید
راد
29 شهریور 91 18:03
واقعا فرزند نازی داری خدا خفظش کنه خیلی خوشم اومد ممنون به من هم سر بزن