سیده هدیهسیده هدیه، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

تجربه های دخترم هدیه جوووووووووون

تولدت مبارک دخترم

1391/6/5 11:40
869 بازدید
اشتراک گذاری

هدیه جووووووون تولدت مبارک

سلام

خوبی دخترکم؟

امروز یادآور یکی از بهترین روزهای زندگیمونه .

تولد هدیه ای بنام هدیه.

                                   

 

دقیقا دو سال پیش در چنین لحظاتی پا به این دنیای پر هیاهو گذاشتی.

امیدوارم سالهای سال  سالم و خوش در کنار هم زندگی کنیم.

و همیشه باعث افتخار منو مامان جوووووووووووون باشی همین جور که طی این دو سال بودی.

همینجور که میدونی امروز روز پزشکه من همینجا از زحمات همه ی پزشکهای مهربون تشکر میکنم و این روز رو بهشون تبریک میگم.

دیشب هم ی عروسی خیلی جالبی رفته بودیم که عروس و داماد مریم خانوم و اقا مهدی لباسهای هخامنشی که طراحی خود داماد بود رو پوشیده بودن کلا عروسیشون متفاوت بود

در ضمن به شما خیییییییییلی خوش گذشت خودتو خفه کردی اینقد رقصیدی . اونقد خسته شدی که تو عروس کشون خوابت برد.

داماد

اینم از اقای داماد و عروس خانوم هم لباس آتوسا  رو پوشیده بود.

یبار دیگه تولدتو بهت تبریک میگم و ارزوی بهترینها رو در تمام مراحل زندگیت دارم.

دوستت داریم زیاد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مینا
1 شهریور 91 11:44
تولدت مبارک گلم سلام خوبی؟ دلم گرفته بود امدم وبلاگتون وبلاگت عالیه عزیزم خیلی خوشحالم با وبلاگ زیبات اشنا شدم
خاله مرمر
1 شهریور 91 13:03
تولدت مبارک هدیه جون، بهترینها رو برات آرزو دارم.
سپیده
1 شهریور 91 22:21
تولدت مبارک
مامانی هدیه
7 شهریور 91 12:21
گل دختر تولدت مبارک هزار ساله بشی نانازی
سحر
10 شهریور 91 19:03
سلام تولدت مبارک هدیه جون ممنون ازاینکه به وبلاگم سرزدیدخوشحال میشم دوباره بهم سربزنید
سمیه(مامان مسیح )
10 شهریور 91 22:23
سلام خاله جون..خوبی ؟ خوشی ؟ تولدت مبارک عززززززززززیزم.... انشالله 1000 سال عمر با عزت خدا بهت بده گلم... خاله جون بیا پیشمون...پیش پسرم مسیح...آخه تولدشه...ما تو مهمونیمون هیچی نی نی ناز مثل شما نداشتیم...حتی یه نفر ......حالا من اومدم دوستای اینترنتی پسملم رو دعوت کنم...تا لااقل اگه تو مهمونیمون حضور نداشتن ..یادگاریهاشون پای تولدش ثبت بشه... منتظرتیم
محيا كوچولو
26 شهریور 91 18:20
سلام هديه جون تولدت مبارك البته ببخشيد يه دير شده ايشالله هميشه شاد و سلامت باشيد
مامان تارا
7 آذر 91 20:54
سلام چه عروسی جالبی خیلللللللللی ابتکار جالبیه دخملی رو ببوسین