سیده هدیهسیده هدیه، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

تجربه های دخترم هدیه جوووووووووون

پیشرفت هاش

1390/6/21 14:34
445 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

هدیه جون شکر خدا پیشرف هات خیلی خوبه ماشالا...

niniweblog.com

صحبت کردنات خیلی زیاد و واضح شده

صدای حیوونا هم هاپو - کلاغ - ببیی - جوجه و... میگی ماشالا...

niniweblog.com

دیشب تو حیاط نشسته بودیم ماهو بهت نشون دادیم بعد اون خودت به ماه اشاره میکردی میگفتی ماه ماه ماه.......

niniweblog.com

البته تو خودت ماهی نفسسسسسسسسسسسسسسس

 از امروز هم که صدات میزنم هدیه جووووون میگی بله

اینم عکساش کلیک کنید

http://hedye.niniweblog.com/

 niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

محيا كوچولو
22 شهریور 90 14:51
چه هديه نازنازيي خدا بهتون داده
تولدتش هم مبارك باشه
لينك هديه هم اومد تو ليست دوستاي گل محياكوچولو


بهار(مامانی شهراد)
23 شهریور 90 19:12
بدو بدو که پست جدید دارم
نازنین نرگس نفس مامان
23 شهریور 90 19:33
شما خودت ماهی جوجوی ناز
نگين
24 شهریور 90 10:04
سلام هدفم سر زدن به وبلاگتون و عرض ادب بود .اميدوارم كه هميشه سالم و سلامت باشيد .
سمیه :مامان مسیح مقدس
25 شهریور 90 4:12
افرین به هدیه جون...با این همه پیشرفت... راستی راستی دخترا از پسرا زودتر حرف میان و راه میرن ها.... مسیح من که فقط چند کلمه کوتاه میگه و ایستادن اونم چند ثانیه .... نمی دونم چه کار کنم ...البته فکر کنم ارثیه...من که دخمل بودم و مامانشم...توی 14 ماهگی راه افتادم راستی ما اپیم بیا خاله
نازنین نرگس نفس مامان
3 مهر 90 22:15
این گلها واسه قدردانی از شما واسه اومدن به وبمون و پرسیدن احوالمون ایشالا چند رور دیگه روز تولد قمری خانمی آپ میکنم