سیده هدیهسیده هدیه، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

تجربه های دخترم هدیه جوووووووووون

لالایی بابایی

1390/6/25 21:52
524 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

هدیه جووووون وقت خواب باید من برات لالایی بخونم تا بخوابی.

لالایی که من میخونم از ترانه های سیما بیناس.

البته با یکم تغییر........

نگارینا قد چار شونه داری هدیه خانوم.

کنار خونه ی ما خونه داری هدیه خانوم.

همون خونه که رو بر قبله وا شه هدیه خانوم.

خودت مست و موره دیونه داری هدیه خانوم جان  هدیه هدیه خانوم

هدیه وفای توره گردوم

نازو قمزکای توره گردوم

چشمای سیای توره گردوم

راه میری نازک نازک جان قد و بالای توره گردوم جان هدیه هدیه خانوم.

دلم میخاد که دلسوزوم تو باشی هدیه خانوم

چراغ و شمع و پیسوزوم تو باشی هدیه خانوم

دلم میخاد که در شبهای مهتاب هدیه خانوم

همون ماه دل افروزوم تو باشی هدیه خانوم جان هدیه هدیه خانوم.

هدیه وفای توره گردوم

نازو قمزکای توره گردوم

چشمای سیای توره گردوم

راه میری نازک نازک جان قد و بالای توره گردوم جان هدیه هدیه خانوم.

شتر از بار و میناله مو از دل هدیه خانوم

بنالیم هر دومون منزل به منزل هدیه خانوم

شتر ناله که مو بارم گرونه هدیه خانوم

مو هم نالوم که دور افتادوم از دل هدیه خانوم جان هدیه هدیه خانوم.

 

هدیه وفای توره گردوم

 

نازو قمزکای توره گردوم

 

چشمای سیای توره گردوم

 

راه میری نازک نازک جان قد و بالای توره گردوم جان هدیه هدیه خانوم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان نوژا
27 شهریور 90 8:52
che lalaee zibaee .mam linketon kardam
مامان سيد كوچولو
27 شهریور 90 22:54
چه مامان خوش ذوقي. خوش به حال ني ني... حتما يه خواب رويايي با اين لالايي قشنگ داره
محيا كوچولو
27 شهریور 90 23:19
خاله محمد مهدی
29 شهریور 90 15:42
سلام خیلی خیلی زیبا بود:
مامان آنیتا
30 شهریور 90 9:51
سلام .
نگين
30 شهریور 90 16:38
سلام .قشنگترین آرزوی من زیباترین لبخند برای شماست . اميدوارم هميشه سالم و سر حال باشيد
مامان آمیتیس
31 شهریور 90 9:49
سلام عزیز خاله ممنون از تبریکتون دوست داریم
نازنین نرگس نفس مامان
3 مهر 90 22:07
سلام کنجکاو شدم سیما بینا تا اونجایی که من میدونم یه خواننده لر زبانه اگه اشتباه نکنم و اگه اشتباه نکنم شما ترکمن هستید البته حدس خودمه شاید هم اشتباه باشه حالا یه خورده تعجب کردم که این ترانه رو واسه لالایی خوندید خدا حفظ کنه این خانم گل ناز رو
نازنین نرگس نفس مامان
4 مهر 90 0:32
شرمنده که کلا اشتباه کردم و واسم خیلی جالب بود که چه سوتی ضایعی بود خوب پیش میاد دیگه ممنون از راهنمایتون