سیده هدیهسیده هدیه، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

تجربه های دخترم هدیه جوووووووووون

اخرین پیشرفتهای سال 90

1391/1/29 19:20
375 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

خوبی بابایی الهی فدات بشم من

سال نو رو بهت تبریک میگم و ارزوی بهترینها رو در سالهای اینده برات دارم

این اخرین پستی س که در این سال میزارم

در این سالی که گذشت شما خیلی بزرگ شدی و خانومی شدی ماشالا

پیشرفتهای قابل توجهی داشتی

از موقعی که پا تو تو زندگیمون گذاشتی زندگیه شیرینمونو شیرین تر کردی دخترم

شما بهترین هدیه ای بودی که خداوند تو این سالها به ما داد.

                                   niniweblog.com

توی این مدت شکر خدا هر وقت رفتی بهداشت و چکاپ کردی خیلی خوب بوده و طبق نمودار پیش میری.

فقط صحبت کردنت بیشتر از سنته دیگه میشینی با ما به حرف زدن و نظر میدی فقط با اره یا نه

اینم فرهنگ لغتت تا پایان سال 90

گر گدن = گردنبند

انگلون = النگو

انگوشتی = انگشتر

صنصلی = صندلی

قشنه = قشنگه

نونو = هر چیز نو

تون تون = زیتون

ممس =مگس

آسان = آدامس

باچه = باغچه

پام پام پام = کفش

حسنی = بستنی

فعلا چیزی یادم نمیاد باز میام ویرایشش میکنم

دیگه جمله هم زیاد و واضح میگی مثله:

من ددر میام...........مامان بیا بیشین...................مامان به به میخوام ... و از این جمله ها .

و در اخر هم سال نو رو به همه ی دوستای نی نی وبلاگی تبریک میگم و ارزوی سال خوب در کنار نی نی هاشون و کانون گرم خانواده دارم

دوستت داریم


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

zeinab
1 فروردین 91 5:34
سال نو مبارک برای شما و خانواده عزیزتان بهترینها را در سال جدید آرزو دارم
مامانی هدیه
1 فروردین 91 7:22
مثل ماهی زنده مثل سبزه زیبا مثل سمنو شیرین مثل سنبل خوشبو مثل سیب خوش رنگ و مثل سکه با ارزش باشید سال نو مبارک
مامان پارساکوچولو (شاهزاده کوچولو)
5 فروردین 91 12:10
سلام سال نو بر شما مبارک سال خوبی داشته باشید
بابای مهتا
6 فروردین 91 11:03
سلام مثل لحظه ای که باغ, در ترنم ترانه شکوفا و غرق در شکوفه میشود روزگارتان بهـاری و لحظه هایتان پر از شکوفـه باد. از اینکه به مهتای ناز من هم سری زدید خیلی ممنونم و امیدوارم همیشه شاد و سربلند و پیروز باشید.
سمیه : مامان مسیح مقدس
9 فروردین 91 0:33
سلااااااام خاله جووون....سال نو مبارک ...عید نوروز بر تو گل ناااااز مبارک امیدوارم امسال یکی از بهترین سالهای عمرت باشه عزیززززززم و کنار مامان و بابا روزای خوبی رو بگذرونین... سال نوی مامان و بابای مهربون هم مبارک باشه...
مامان یسنا
10 فروردین 91 15:20
سلام به هدیه ی خدا....خوبی گلم...ماشاالله به تو افرین...فدای حرف زدنت....دوست داریم...پیش یسنا هم بیا عکسای جدید گذاشتم .....
مامانی هدیه
19 فروردین 91 8:40
سلام سال ن مبارک باشه هدیه خانم گلم ایشالا هزار تا بهار رو ببینی قربون حرف زدنت که این قدر شیرینه
امیرمسعود
23 فروردین 91 8:17
سلام، سال نو مبارک باشه و براتون بهترینارو آرزو می کنم کلی ذوق این بلادخترو کردم . ماشاءا... بهش چقدر پیشرفت داشته ، دست شما و مامانیش درد نکنه مشخصه حسابی باهاش کار می کنید. ببوسش این هدیه زیبای خدارو
مامان صدف
27 فروردین 91 12:56
آخی. نازی. این حرف زدنشون خیلی بامزست.
maman fataneh
27 فروردین 91 16:28
افرين به تو دختر ناز :