سیده هدیهسیده هدیه، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

تجربه های دخترم هدیه جوووووووووون

سه چرخه

1391/1/28 19:01
371 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

خوبی دخترک گلم

دخترم اون چند مدتی که گلبهار بودیم کالسکتو توی حیاط گذاشته بودیم که به لطف برف و بارون و افتاب پوسید.

قرار بود بهار که شد برات سه چرخه بگیریم که دیشب رفتین با دایی جون افشین و مامان گرفتین.

هدیه جوووووووووووون و سه چرخه ش

هدیه جووووووووووووووووون در حال عصرونه خوردن روی وسیله ی نقلیه ش.

مامان خیلی راحت شده چون ماشالاااااااااااااااااا سنگین شدی دستش درد میگرفت.

اخه عادت کردی مامان که ساعت 11 از مدرسه میاد بری بیرون.

نمیزاری مامان بیاد تو تا چشمت به مامان میفته میگی مامان ددر .

خییییییییییییییلی دوستت داریم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

فهیمه مامان عرفان
29 فروردین 91 19:59
ووووو.... عجب بابای فعالی اولش باورم نشد که بابای هدیه داره می نویسه اما چند تا از مطلب ها رو که خوندم متوجه شدم دخترکتون خیلی ناز ان شالله که خدا نگه داره براتون ممنون که سر زدید
محیا کوچولو
30 فروردین 91 12:28
سه چرخه خوشگلت هم مبارک بزن به دشت صحرا با ماشینت
مبین فرفری
31 فروردین 91 16:57
سلام عزیزم سه چرخه نو مبارک
مامان آرشیدا قند عسل
2 اردیبهشت 91 8:07
عزیز دلم مطمئنی عصرونه رو خودت خوردی دهان و بینی ات نخورده خوشگل خودم چه قشنگ شیشه شیرت رو گرفتی و میل میکنی. مرسی اومدی دیدنمون از آشنایی باهات خیلی خوشحال شدم گلم.
مامان ال آی
3 اردیبهشت 91 1:27
وای چقدر این هدیه جون نازه. و چه وبلاگ قشنگی داری
مامان نيكا
4 اردیبهشت 91 8:17
سلام، ممنونم که ما رو لینک کردید، البته من هم با اجازتون این کار رو کردم، دختر نازتون رو ببوسید
خاله هدي ياسمين زهرا و محمد كوچول
5 اردیبهشت 91 8:41
مباركه. انشااله ماشين بخري و باهاش بري سركار خانم دكتر
مامانی هدیه
9 اردیبهشت 91 20:26
سه چرخ مبارک خانمی ددر خوش بگذره